Projektgenerator: Funktions- og placerings-aspekter

rated by 0 users
This post has 2 Replies | 2 Followers

Top 150 Contributor
Posts 1
dzr Posted: 07-13-2007 12:59

Jeg vil gerne splitte mit projekt op i flere underprojekter, som så efterfølgende bliver samlet af projektgeneratoren.

Dette er med henblik på at man kan arbejde flere folk på delprojekterne samtidigt og uafhængigt.

Hvert delprojekt kan bestå af mange sider.

Hvis et delprojekt indgår i det endelige projekt flere gange, kan jeg så benytte samme delprojektfil, men blot via projektgenerator-filen tvinge disse ens delprojekter til at bruge forskellige placeringsaspekter?

Det jeg egentlig har behov for er via projektgeneratorfilen at kunne "overrule" funktions- og placerings-aspekterne der allerede forefindes i delprojektet.

M.v.h.

Morten Jensen

Top 10 Contributor
Posts 139
Supporter

Det er desværre ikke muligt via projektgeneratorens Flet kommando, som den er idag, at 
tildele symboler / projekter  reference betegnelser.

Dit ønske er en god ide, så send os et forslag via www.dps.dk under Brugerservice / Support / Udfyld skema med forslag ...........
så behandler vi det.

Top 50 Contributor
Posts 4

Jeg har været med til at være to til at lave et større projekt.

Vi startede med at lave en oversigt af maskinen hvor vi opdelte den i flere pladserings aspekter

Projektet for hoved tavlen blev lavet på almindelig vis, men alle undertavler og PLC på netværk blev lavet via projekt generatoren. De kunne være lavet i så mange opdelinger som er nødvendigt. Der efter genereret og indført i det endelige projekt

M.v.h.

Peter Mølgaard

Page 1 of 1 (3 items) | RSS